Γεια σας και πάλι άμορφες. Μετά από ένα να μεγάλο διάλλειμα είπα να επιστρέψω δυναμικά με Αγαπημένα!! Θα ξεκινήσω με κάποια προϊόντα μακιγιάζ που έχω ξεχωρίσει το τελευταίο διάστημα, για τα skincare λέω να μιλήσουμε την επόμενη φορά.

  Ξεχώρισα εφτά προϊόντα δεν ήθελα να είναι πάρα πολλά, όμως προσπάθησα να έχω ένα σε κάθε κατηγορία.

  •  MAC-STROBE CREAM ->Αν και λιπαρή μπορώ να πω ότι είναι η μόνη κρέμα που δεν μου τονίζει τους πόρους με την γυαλάδα που έχει και δεν επηρεάζει καθόλου την διάρκεια του μακιγιάζ μου. Αντιθέτως δίνει μια λαμπερή όψη και μια φρεσκάδα στο πρόσωπο.

  • MAC-STUDIO FIX FOUNDATION-> Ένα πολύ παρεξηγημένο foundation και από εμένα στην αρχή. Μπορεί να δώσει ελαφριά κάλυψη αλλά μπορεί και να χτιστεί, γίνεται ένα με το δέρμα και έχει πάρα πολύ ωραία υφή. Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι ότι οξειδώνεται ελαφρά οπότε εγώ παίρνω μία πιο ανοιχτή απόχρωση από αυτή που μου ταιριάζει κανονικά.

  • TARTE-SHAPE TAPE CONCEALER-> Από τα best seller της εταιρείας και όχι άδικα. Για λιπαρές επιδερμίδες το προτείνω ανεπιφύλακτα, για τις ξηρές επιδερμίδες έχει βγει ενυδατική έκδοση για την οποία βέβαια δεν έχω άποψη καθώς δεν το έχω δοκιμάσει. Το συγκεκριμένο πάντως καλύπτει τα πάντα και μένει στην θέση του όλη μέρα.

  • MUA-CREME BLUSH->Αν και δεν ήμουν πολύ φίλος του ρουζ και ειδικά του κρεμώδες, το συγκεκριμένο είναι η εξαίρεση. Κάνει blend πολύ εύκολα, έχει υπέροχες αποχρώσεις, είναι πολύ σταθερό (εγώ ως λιπαρή το σετάρω βέβαια) και έχει απίστευτη ποσότητα, κυριολεκτικά δεν τελειώνει το σωληνάριο.

  • MAC-STUDIO FIX PALLETE->Μία παλέτα που έχει πούδρες,contour,bronzer,highlighter,δηλαδή τα έχει όλα και συμφέρει. Προσωπικά με έχει βολέψει απίστευτα καθώς μεταφέρεται εύκολα επειδή δεν έχει όγκο και εκτός από αυτό η απόχρωση του contour είναι από τις καλύτερες ψυχρές αποχρώσεις που έχω βρει για την δική μου λευκή επιδερμίδα.

  • LANCOME-IDOLE MASCARA->Σχετικά καινούρια mascara στο χώρο του μακιγιάζ. Δεν έχω πολλά να πω για την συγκεκριμένη, αν θέλετε μήκος στις βλεφαρίδες αλλά με φυσικό αποτέλεσμα και χωρίς να μπερδεύονται και να κολλάνε μεταξύ τους, δηλαδή και διαχωρισμό, είναι απλά η ιδανική mascara.

  • FENTY BEAUTY-GLOSS->Last but not least!!Τον τελευταίο καιρό έχω μία ιδιαίτερη αγάπη στα gloss. Βέβαια και η εποχή τα προωθεί καθώς έφυγε από την μόδα το ματ κραγιόν. Τα συγκεκριμένα gloss έχουν απίστευτη μυρωδιά, δεν κολλάνε και δίνουν μια πολύ όμορφη γυαλάδα στα χείλη κάνοντας τα απίστευτα juicy.   

   Θα χαρώ πολύ να ανταλλάξουμε tips και απόψεις ή και οποιαδήποτε απορία μπορεί να έχετε. Θα με βρείτε στα social παρακάτω.

Email-> marinaeleni26@gmail.com