Το Netflix μπήκε στην ζωή μας και δεν λέει να βγει...μας παρέχει αμέτρητες ταινίες και σειρές για όλες τις ηλικίες, όλα τα γούστα και όλες τις ώρες. Σήμερα είπα να σας πω τις δικές μου πέντε αγαπημένες σειρές. Κάποιες από αυτές έχουν ολοκληρωθεί και σε κάποιες περιμένω την επόμενη σεζόν.

  1. COBRA KAI  : Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να μου αρέσει αυτή η σειρά και την ξεκίνησα πολύ καχύποπτα...χωρίς Μιγιάγκι έλεγα δύσκολα θα βγει κάτι ωραίο. Τελικά μου άλλαξε αμέσως γνώμη και μου κίνησε το ενδιαφέρον από την πρώτη στιγμή, κάνοντας με να περιμένω πως και πως την επόμενη σεζόν.

  2. STRANGER THINGS  : Μία ακόμα σειρά που ξεκίνησα διστακτικά. Είναι σειρά επιστημονικής φαντασίας στην οποία οι πρωταγωνιστές είναι κυρίως έφηβοι. Κρατάει το ενδιαφέρον του θεατή και την αγωνία του μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο. Το μόνο <<κακό>> σε αυτήν την σειρά θα μπορούσα να πω πως είναι, ότι αργούν απίστευτα οι σεζόν μεταξύ τους, αλλά πιστέψτε με αξίζει η αναμονή.

  3. ΛΟΥΣΙΦΕΡ  : Εδώ μιλάμε για μια σειρά που μπλέκει μέσα διάφορα θέματα. Έρωτες, περιπέτεια, γέλιο, φαντασία...Είναι αρκετά ιδιαίτερη η πλοκή της...Παρόλα αυτά την θεωρώ αρκετά ενδιαφέρον και ανατρεπτική.

  4. ΤΟ ΓΚΑΜΠΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ  : Αυτή είναι και η περισσότερο αγαπημένη μου. Εξελίσσεται σε άλλη εποχή και διαπραγματεύεται κυρίως κοινωνικά θέματα. Αξίζει 100% να την δείτε, εξάλλου είναι μικρή σε διάρκεια, έτσι ώστε να μην κουράσει τον θεατή. Αν δεν την έχετε δει, τρέξτε!

  5. THE HAUNTING OF HILL HOUSE :  Εδώ πάμε στους λάτρεις των θρίλερ, του τρόμου για να είμαι πιο ακριβείς. Είμαι λάτρης τέτοιων ταινιών και η αλήθεια είναι ότι σε σειρά δεν είχα βρει κάτι που να μου αρέσει. Η συγκεκριμένη λοιπόν είναι η εξαίρεση. Αν σας αρέσει τέτοιου είδους αδρεναλίνη σας την προτείνω.
     
       Θα χαρώ πολύ να ανταλλάξουμε tips και απόψεις ή και οποιαδήποτε απορία μπορεί να έχετε. Θα με βρείτε στα social παρακάτω.

Email-> marinaeleni26@gmail.com